Analyseer met

Calltracking

Wil je inzicht krijgen in welke campagnes, advertenties en zoekwoorden de hoogste ROI (Return on Investment) opleveren? Aan de hand van call tracking kan je achterhalen hoe iemand jouw organisatie gevonden heeft, en kan je dus het succes jouw marketingcampagnes nauwkeurig evalueren. Traffic Today leggen we je graag uit wat call tracking kan betekenen voor jouw bedrijf.

De voordelen van calltracking

  • Inzicht verkrijgen in hoe de bezoeker jouw organisatie heeft gevonden
  • Jouw marketingbudget wordt efficiënter besteedt
  • Doormeten van telefonische leads in Google Ads en Google Analytics
  • Een hoger rendement van de marketingactiviteiten voor jouw website
  • Telefonische conversies kunnen worden beoordeeld op kwaliteit
  • Inzicht in het aantal online en telefonische conversies

Kortom: aan de hand van call tracking kun je jouw marketingbudget een stuk efficiënter besteden. Met call tracking krijg je zowel inzicht in het exacte aantal online conversies en kun je zien hoeveel telefonische leads je hebt ontvangen. Alle feiten worden inzichtelijk gemaakt!

Calltracking

Hey, ben je daar nog?

Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!

Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉

Wil je direct weten wat de mogelijkheden van calltracking zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!

Hoe werkt het?

Nu vraag je je misschien af hoe het mogelijk is om alle gesprekken te meten. Dit kan worden gerealiseerd door gebruik te maken van doorschakelnummers en een tracking script. Wij schrijven namelijk een script dat herkent waar een bron vandaan komt en dat koppelt aan een doorschakelnummer. Daarna stellen we de juiste doelen in Google Analytics in, zodat de data verzameld kan worden.

Wat merkt de beller?

Diegene die belt, merkt over het algemeen niet dat zijn of haar telefoontje wordt gebruikt voor call tracking. Het enige wat anders is, is dat iemand die belt uit een bron die jij wilt meten met call tracking, een uniek telefoonnummer te zien krijgt. Een bezoeker die belt vanuit een bron die je niet wilt meten, krijgt meteen een standaardnummer te zien.

Ook aan de slag met call tracking?

Wil je ook graag jouw marketingbudget een stuk efficiënter besteden? Dan raden we je aan om ook aan de slag te gaan met call tracking. Neem contact op met ons en wij lichten met plezier de diverse mogelijkheden en voordelen toe. Heb je nog vragen? Stel ze gerust. Wij staan je graag te woord en helpen je verder!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Wat is jouw potentieel?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.