Doe een beroep op

Web analytics

Web Analytics is het verzamelen van statistieken vanuit alle kanalen richting je website. Door gebruik te maken van Google Analytics is elke statistiek rondom je website te meten en inzichtelijk te krijgen. Dankzij Google Tag Manager kunnen we heel specifiek aangeven wat wij allemaal inzichtelijk willen hebben in jouw Google Analytics-account.

Web Analytics is een belangrijke tool om in te zetten om je online marketingdoelstellingen te behalen. Het geeft betrouwbare antwoorden op alle belangrijke vragen. De specialisten van Traffic Today weten de statistieken en andere relevante gegevens te combineren en wat hen te doen staat om jouw doelstellingen te behalen.

De voordelen van Web Analytics

  • Geeft betrouwbare antwoord op belangrijke vragen
  • Je hebt inzicht in het bezoekersgedrag op jouw website
  • Inzicht in online resultaten
  • Basis voor een betere gebruikerservaring
  • Je leert je klant kennen en begrijpen
  • Nauwkeurig de effectiviteit van jouw website volgen

Uitgebreide statistieken

Behalve dat je wil zien hoeveel bezoekers je website of webshop bezoeken via mobiel, wil je ook weten hoe zij jouw website ervaren. Op welke pagina’s komen zij binnen, wat zijn uitstappagina’s, wat is de gedragsstroom van de bezoekers? Met behulp van Google Analytics kun je per kanaal zien wat een bezoeker doet en of en wanneer ze converteren. Zodoende kunnen wijzigingen doorgevoerd worden in een webshop of website om het conversieratio te vergroten.

Web Analytics

Hey, ben je daar nog?

Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!

Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉

Wil je direct weten wat de mogelijkheden van Web Analytics voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!

Web Analytics: inzicht in online resultaten

Een gezegde luidt: dat wat de moeite waard is om te doen, is het waard gemeten te worden. Website analyses bieden inzichten en data die gebruikt kunnen worden om een betere gebruikservaring te creëren voor de bezoeker van je website. Het begrijpen van klantgedrag is tevens de sleutel voor belangrijke conversatiestatistieken. Webanalyses laten bijvoorbeeld de meest populaire pagina’s op je website zien, en de meest populaire paden om te kopen. Met websiteanalyses is het ook mogelijk de effectiviteit van jouw online marketingcampagnes nauwkeurig volgen om toekomstige inspanningen te helpen voorspellen.

Wil jij weten wat er goed en minder goed gaat op online gebied? Web Analytics is dan de perfecte tool. Dankzij een overzichtelijk dashboard is er in één oogopslag te zien wat de huidige status is.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Wat is jouw potentieel?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.