Dinneke Vissers

Advertising Marketeer

Na een zomer inwerken, startte ik in september 2022 voltijds als Advertising Marketeer bij het Belgische Traffic Today filiaal. Ik werd ontvangen in een jong en gedreven team waar zowel professionele als persoonlijke groei voorop staat. Hier voelde ik me dan ook al snel thuis. Mijn dagelijkse taken bestaan vooral uit het optimaliseren en opstarten van SEA campagnes. Ik werk steeds weloverwogen, logisch, en doelbewust. De strategische en analytische aspecten van marketing hebben mij enorm weten boeien. Eerst denken, dan doen.

Net als enkele van mijn collega’s volgde ik de bachelor opleiding Marketing aan de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen. Hier ontstond al snel mijn interesse voor digitale marketing, data en analytics. In mijn laatste jaar koos ik voor het afstudeertraject Digital Marketing. Na mijn stage bij een branding agency besloot ik toch nog even verder te studeren. Ik studeerde nog een half jaar aan de Thomas More Hogeschool in Mechelen, waar ik mijn kennis in data en analytics verbrede. Ook behaalde ik een premaster aan de Open Universiteit.

In mijn laatste studentenjaar werkte ik parttime als Digital Marketing Student bij een bedrijf gespecialiseerd in het adverteren van vacatures. Toch ligt mijn voorkeur bewust bij het werken in een agency. Ik hou van de afwisseling in werk en ben er van overtuigd dat hier de leermogelijkheden enorm groot zijn.

Mijn vrije tijd spendeer ik liefst met de mensen die me dierbaar zijn. Ik geniet van gezellige get-togethers met vrienden. Om mijn conditie op peil te houden probeer ik regelmatig te joggen, een passie die tijdens de coronaperiode is ontstaan.