organische bezoekers
online omzet
Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Wil je graag meer bezoekers naar jouw website trekken via Instagram?
Kijk dan niet verder! Traffic Today is dé specialist in social media, die jouw website éxtra zichtbaar maakt op Instagram.
Onze social marketing specialisten zijn in staat om snel te schakelen en zorgen ervoor dat je altijd zichtbaar bent voor jouw social doelgroep.
In een maatschappij als deze ontkomen we er bijna niet meer aan om sociale media zoals Instagram te gebruiken. Instagram, onderdeel van Facebook, is de alom bekende mobiele fotoapplicatie. Via Instagram bereik je een relatief jonge doelgroep. Zo is ruim 90% van de gebruikers jonger dan 35 jaar. Binnen Nederland is het bereik behoorlijk groot. Instagram heeft zo’n 2,1 miljoen actieve gebruikers waarvan zo’n één derde deel dagelijks actief is. Adverteren op Instagram biedt dus een groot bereik tot een jonge doelgroep. Traffic Today helpt jou die jonge doelgroep te bereiken met Instagram Adverteren. Hoe werkt adverteren op Instagram en is het iets voor jouw bedrijf? Traffic Today vertelt je er graag meer over.
Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!
Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉
Wil je direct weten wat de mogelijkheden van Instagram zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!
Hoe vaker een advertentie voorbij komt, hoe beter deze onthouden wordt. Hierbij zijn ogen het allerbelangrijkste zintuig. Precies om deze reden is adverteren op Instagram een groot succes. Het draait allemaal om het visuele aspect. Plaats jij dus een echte eyecatcher dan wordt er niet doorgegaan met scrollen, maar juist op jouw advertentie geklikt en dat is precies wat je wil. Instagram is onderdeel van Facebook. Dit geeft je de mogelijkheid om de doelgroep van jouw campagne zeer specifiek af te bakenen. Dit maakt het opstellen van een gerichte campagne een stuk gemakkelijker. Het echte werk begint pas hierna. Hoe een succesvolle campagne eruit ziet? Goede advertenties vallen onder sponsored content. Dit betekent dat jouw advertentie op het eerste gezicht niet afwijkt van reguliere content die wordt gedeeld. Jouw advertentie gaat helemaal op tussen de generated content, dus de meeste gebruikers hebben niet eens door dat het om een advertentie gaat. Jouw content past perfect tussen de andere Instagram posts.
Wanneer je adverteert binnen Instagram heb je de keus uit vier verschillende advertentie indelingen. Elke indeling kent zijn eigen doel en heeft voor- en nadelen.
Het ontbreekt je aan tijd en kennis of de inspiratie is ver te zoeken. En heb je eens een bericht geplaatst, komen er niet veel likes of reacties. Klinkt dit je bekend in de oren? Laat Instagram marketing uitbesteden aan professionals. Het is al weer 8 jaar geleden dat Instagram het levenslicht zag. Steeds meer bedrijven zetten Instagram in om in contact te komen en blijven met klanten en potentiele klanten. Het engagement percentage ligt door het gebruik van de visuele content hoger dan bij andere platformen. Maar de vraag luidt: hoe zet je Instagram nou succesvol in voor zakelijk gebruik?
Waar is het allemaal om draait is beeldgebruik. Mooie plaatjes dus. Ook de caption en hashtags mogen niet vergeten worden. Ons advies luidt altijd: echt is beter. Gebruik dus originele en oprechte foto’s. Het doel is de interesse wekken en ervoor zorgen dat de doelgroep zich verbonden voelt met jouw merk/bedrijf. Elke post moet uitstralen waar jouw bedrijf voor staat.
Woorden op foto’s kunnen beter vermeden worden. Tekst voeg je juist toe onder de foto of door gebruik te maken van hashtags. Let op, een overkill aan hashtags is geen goed idee. Het is de kunst om relevante hashtags te gebruiken. Hierdoor wordt je post vindbaar gemaakt voor de mensen die je nog niet volgen. Zoekt iemand op jouw caption, dan komt jouw foto naar voren. Als deze genoeg triggert kan dat een volgverzoek opleveren.
Zorg daarnaast voor herkenbare elementen in je post. Dit wordt onthouden door (potentiele) klanten. Om de interactie te bevorderen is je persoonlijke kant laten zien ook goed. Denk hierbij aan een kijkje achter de schermen, het voorstellen van medewerkers of gebruik humor en laat missers zien. Ook inspelen op actuele thema´s om content te creëren is aan te raden!
Voor je Instagram strategie is de juiste timing misschien wel een van de belangrijkste punten. Wist je dat ieder social medium een zogenoemde perfecte post tijd heeft? Wij bedenken, schrijven en plaatsen berichten voor Instagram precies op het juiste moment, maar dit kan ook voor andere kanalen, zoals Facebook, LinkedIn en Pinterest.
Instagram marketing optimaal inzetten? Wij houden Instagram voor je bij, zoeken fans en zorgen ervoor dat jouw foto’s en video’s maximaal bereik krijgen. Meer weten? Maak vrijblijvend een afspraak en we geven je graag wat Instagram tips voor jouw bedrijf.
Met Instagram Adverteren genereer je meer gevoel en betrokkenheid van de doelgroep bij jouw merk of bedrijf. Instagram biedt de mogelijkheid in contact te komen met een jonge doelgroep welke doorgaans lastig te bereiken is. Daarnaast zijn de visuele advertenties dé kans om jouw product goed in de schijnwerpers te zetten. Ook zorgt Instagram voor merkzichtbaarheid, verhoogde brandwaarde, interactie met je doelgroep en loyaliteit. Wij zetten ons graag in om voor jouw bedrijf een effectieve Instagram campagne in te richten. Neem contact met ons op voor meer informatie!
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.