Begin nu met

Gepersonaliseerde content

Dagelijks komen er veel mensen op jouw website. De één zoekt naar informatie, terwijl de ander misschien wel een aankoop wilt verrichten. Elke bezoeker heeft andere wensen en behoeften, maar hoe speel je hier nou eigenlijk het beste op in? Traffic Today biedt diverse personalisatiemogelijkheden aan, zodat je in de behoeften van jouw doelgroep kan voorzien en waardoor zij sneller vinden waar ze naar op zoek zijn.

De voordelen van personalisatie mogelijkheden

  • Inspelen op de behoeften van jouw websitebezoeker
  • Specifieke doelgroepen benaderen met effectieve content
  • Hogere gebruiksvriendelijkheid voor de websitebezoeker
  • De websitebezoeker heeft meer vertrouwen in de website
  • Belangrijke pagina’s kunnen gepersonaliseerd worden
  • Je kunt inspelen op wat de doelgroep écht wil

Personalisatie in advertenties

Als je een Facebook profiel hebt dan is de kans groot dat je ooit jouw geboortedatum, je woonplaats en je opleiding hebt ingevuld. Drie belangrijke kenmerken waar bedrijven veel mee kunnen. Als bedrijf kun je aan de hand van soortgelijke informatie zeer gericht adverteren. Dit kan niet alleen op Facebook, maar ook via LinkedIn of Google. Via deze kanalen kunnen advertenties getoond worden die perfect aansluiten op de gebruiker. Zo is het een stuk eenvoudiger om een specifieke doelgroep te benaderen met effectieve content. Om dit te realiseren is het ook mogelijk in te zetten op retargeting, waarmee je de lead prikkelt om nog eens een bezoekje te brengen aan jouw website.

Personalisatie op je website

Wil je graag dat iemand zich aanmeldt voor een nieuwsbrief? Dan is het mogelijk om een banner te laten zien waarbij je de lead de kans geeft om zich eenvoudig in te schrijven voor de nieuwsbrief. Heeft een lead veel interesse getoond in een specifiek onderwerp? Dan is het mogelijk dat er meer verdiepende content over dat onderwerp wordt getoond.

Dit is hoe we het toepassen
Cases
Gepersonaliseerde content

Hey, ben je daar nog?

Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!

Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉

Wil je direct weten wat de mogelijkheden van personalisatie mogelijkheden zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!

Personalisatie in je mail

Ook op het gebied van e-mailmarketing is er veel mogelijk wat betreft het personaliseren. Als je weet wat de naam is van jouw klant dan kunnen wij voor jou instellen dat een mail automatisch beginnen met de naam van jouw klant. Weet je ook wanneer de klant jarig is? Dan is het zelfs mogelijk dat er automatisch op de dag van de verjaardag een felicitatiemail wordt verzonden met bijvoorbeeld een aantrekkelijke kortingscode.

Meer weten over personalisatie mogelijkheden?

Naast bovenstaande voorbeelden, zijn er nog veel meer mogelijkheden op het gebied van personalisatie. Online marketing staat nooit stil en er is steeds meer software beschikbaar die we kunnen gebruiken om precies te tonen waar jouw lead naar op zoek is. We gaan graag met je in gesprek en bespreken de personalisatie mogelijkheden, zodat je precies kunt inspelen op de behoeften van jouw klanten.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Wat is jouw potentieel?

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.