organische bezoekers
online omzet
Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Wil je jouw conversie verhogen? Aan de hand van multivariate testing gaan we aan de slag om meerdere elementen van je website te testen. Het grote voordeel is dat je voor elk specifiek element kunt checken wat wel en wat niet werkt, waardoor er dus gericht aanpassingen doorgevoerd kunnen worden. Bezoekers weten niet wat er getest wordt waardoor de data altijd eerlijk wordt verkregen. Traffic Today is de online partner die je graag helpt bij het testen.
Om te ontdekken wat er beter kan op jouw website, is het allereerst belangrijk om de huidige performance van je website te bekijken. Hierna bespreken we in een gesprek samen wat je doelen zijn en onderzoeken we wat de verschillende mogelijkheden zijn. Zodra deze stappen zijn gezet, is het tijd om te gaan testen. Onze testing tool maakt alle mogelijke combinaties met alle aanpassingen.
Na het uitgebreid testen van de diverse elementen op de pagina’s is het tijd om de verkregen data te analyseren. Hierna rapporteren we deze aan jou en kijken we samen hoe we verder gaan. Moeten er meer verbeteringen doorgevoerd worden? Dan gaan we opnieuw aan de slag met het testen om zo een optimale website te creëren.
SEA omzetgroei
organisch op 'houtkachel'
conversiepercentage
Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!
Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉
Wil je direct weten wat de mogelijkheden van multivariate testing zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!
Bij multivariate testing worden gelijktijdig verschillende elementen van een pagina getest om vast te stellen welke combinatie de beste uitkomst oplevert. Bij een A/B-test wordt getoond welke paginavariant het meest effectief is. Daarbij krijgen bezoekers bij A/B testing maar één variant op de website te zien, ook bij de volgende sessie. Bij multivariate testing is dit dus niet het geval. Kies je voor multivariate testen, dan ontdek je dus wat de meest effectieve variant is en wat de beste combinatie is van de diverse elementen. Let erop dat multivariate testing vaak wel wat langer duurt dan wanneer je kiest voor A/B testing.
Het grote voordeel van multivariate testing is dat je inzicht krijgt in het klikgedrag van jouw websitebezoeker en dat je dus jouw webpagina zo kunt inrichten dat deze zo gebruiksvriendelijk mogelijk wordt. Een belangrijk onderdeel op het gebied van conversie optimalisatie. Wil je ook aan de slag gaan met multivariate testing? Neem dan contact met ons op en onze specialisten gaan graag met je in gesprek om een geschikte test voor jouw website uit te werken.
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.