Blog - 05 december 2018

1 min leestijd

Snuffelen bij Traffic Today

Geschreven door Onze ervaren Content Marketeer | Head of Content

Niet eerder concurreerde ik met een hond, maar voor alles is een eerste keer, nietwaar? Gisteren bleek ik dus niet de enige stagiair, maar snuffelde ik samen met hond Lola.

Oké goed verhaal, maar wie ben ik? Mijn naam is Mathilde Weijdeman, 25 jaar en woonachtig in het buitengebied van Dalfsen. Vorig jaar deed ik wat ik het liefst doe; met een backpack de wereld over. Dit jaar vond je mij in de schoolbanken van de Universiteit Twente en aan de verkeerde kant van de bar in Cafe ’t Hoekje. Het verschil moet er zijn.

Binnenkijken bij Traffic Today

Voor het afronden van mijn studie Marketing Communication ben ik vanaf september begonnen met mijn thesis. Veertig uur thuis zitten is niet aan mij besteed, liever combineer ik dit met binnen kijken bij toffe bedrijven. Gisteren dus bij Traffic Today. Sterk in niet moeilijk doen, specialist in online marketing.

Content Marketeer Eva startte met mij haar dag en praatte mij bij over de organisatie en haar werkzaamheden. Achteroverleunen was er niet bij, binnen een uur was ik content creator en schreef ik over zoekmachine optimalisatie. Na de lunch werd ik gedropt bij Dominique. Als Online Marketeer/Projectleider overtuigde zij mij hoe leuk het is om zowel bezig te zijn met de klant als haar collega’s.

Een joekel van een toverbal

Marc nam mij vervolgens mee in de wereld van SEO, waar duidelijk werd waar mijn net geschreven blog over zoekmachine optimalisatie voor linkbuilding nou eigenlijk terecht zou komen. Om een duidelijk beeld te krijgen van alle diensten die Traffic Today te bieden heeft sloot ik de dag af bij SEA-specialist Wilco. Mijn mond werd gesnoerd met een joekel van een toverbal. Had ik misschien teveel gevraagd?

Contentmarketing, SEO, linkbuilding en SEA zitten inmiddels in mijn vocabulaire. Mede dankzij Traffic Today, bedankt Traffics!

Vacature: Online Marketeer? Het uitbesteden van online marketing geeft je meer!

Vorige blog

Conversie attributie: wat, hoe & waarom?

Volgende blog
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Vul de onderstaande gegevens in én wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.