organische bezoekers
online omzet
Lees hier al onze cases en zie wat we voor onze klanten betekenen.
In een maatschappij als deze ontkomen we er bijna niet meer aan om sociale media zoals Instagram te gebruiken. Instagram, onderdeel van Facebook, is de alom bekende mobiele fotoapplicatie. Via Instagram bereik je een relatief jonge doelgroep. De grootste leeftijdsgroep is de 18 tot 24 jarigen. Zij vertegenwoordigen ongeveer 30% van de Belgische Instagram gebruikers. Binnen België is het bereik behoorlijk groot. Instagram heeft zo’n 3,5 miljoen actieve gebruikers. Instagram Ads biedt dus een groot bereik tot een jonge doelgroep. Traffic Today helpt jou die jonge doelgroep te bereiken met Instagram Ads. Hoe werkt Instagram Ads en is het iets voor jouw bedrijf? Traffic Today vertelt je er graag meer over.
Hey, ben je daar nog? Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!
Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉
Wil je direct weten wat de mogelijkheden van Instagram Ads zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!
Hoe vaker een advertentie voorbij komt, hoe beter deze onthouden wordt. Hierbij zijn ogen het allerbelangrijkste zintuig. Precies om deze reden is op Instagram Ads een groot succes. Het draait allemaal om het visuele aspect. Plaats jij dus een echte eyecatcher dan wordt er niet doorgegaan met scrollen, maar juist op jouw advertentie geklikt en dat is precies wat je wil. Instagram is onderdeel van Facebook. Dit geeft je de mogelijkheid om de doelgroep van jouw campagne zeer specifiek af te bakenen. Dit maakt het opstellen van een gerichte campagne een stuk gemakkelijker. Het echte werk begint pas hierna. Hoe een succesvolle campagne eruit ziet? Goede advertenties vallen onder sponsored content. Dit betekent dat jouw advertentie op het eerste gezicht niet afwijkt van reguliere content die wordt gedeeld. Jouw advertentie gaat helemaal op tussen de generated content, dus de meeste gebruikers hebben niet eens door dat het om een advertentie gaat.
Wanneer je kiest voor Instagram Ads te gebruiken heb je de keuze uit vier verschillende advertentie indelingen. Elke indeling kent zijn eigen doel en heeft voor- en nadelen.
Met Instagram Ads genereer je meer gevoel en betrokkenheid van de doelgroep bij jouw merk of bedrijf. Instagram biedt de mogelijkheid in contact te komen met een jonge doelgroep welke doorgaans lastig te bereiken is. Daarnaast zijn de visuele advertenties dé kans om jouw product goed in de schijnwerpers te zetten. Ook zorgt Instagram voor merkzichtbaarheid, verhoogde brandwaarde, interactie met je doelgroep en loyaliteit. Wij zetten ons graag in om voor jouw bedrijf een effectieve Instagram campagne in te richten. Neem contact met ons op voor meer informatie!
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.