organische bezoekers
online omzet
Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Wil je met LinkedIn Ads meer bezoekers naar je website trekken?
Traffic Today is jouw partner! Wij zetten LinkedIn Ads om jouw online doelstellingen te behalen. Zo creëer je bijvoorbeeld extra zichtbaarheid!
Onze social marketing specialisten zijn in staat om snel te schakelen en zorgen ervoor dat jij op een succesvolle wijze aan de slag kan met LinkedIn Ads.
LinkedIn Ads zijn hét middel om een zakelijke doelgroep aan te spreken. Dit kanaal wordt namelijk voornamelijk gebruikt voor zakelijke doeleinden. Professionals en bedrijven laten hier hun progressie zien en zorgen voor een uitgebreid netwerk. Door op LinkedIn te Adverteren, spring jij in op deze mogelijkheden. Deze advertentiemogelijkheid kan op verschillende manieren ingezet worden, afhankelijk van wat jouw doelstellingen zijn en wie je doelgroep precies is. Traffic Today is jouw partner voor LinkedIn Ads. Onze marketeers weten precies wat er voor nodig is om dit kanaal een succesvol onderdeel te maken van jouw social media strategie!
Door te adverteren op Linkedin, bereik jij gemakkelijk een groot, zakelijk netwerk. Alleen in België zijn er al 3,5 miljoen LinkedIn-accounts. Linkedin is ook nog eens een typisch B2B-kanaal waar beroepsprofessionals samenkomen om hun digitale netwerk uit te breiden met bekenden en onbekenden. De kansen worden dus op een presenteerblaadje aangeboden, vooral als jij je grotendeels op B2B focust. Er is geen ander platform dat deze mogelijkheden biedt – LinkedIn Ads is dus een echte toevoeging aan jouw marketingstrategie!
Vraag je gratis social media scan aan!
De kosten voor LinkedIn Ads zijn variabel. Het ligt er namelijk maar net aan welke advertentiesoort jij wilt inzetten, hoeveel mensen dit moeten zien en hoelang je je advertentie online wil hebben. Er zijn drie biedstrategieën die worden gehanteerd op LinkedIn:
Voor elk van deze biedstrategieën geldt dat jij altijd zelf in de hand hebt hoeveel budget je er tegenover zet. De één is duurder dan de andere, maar elke biedstrategie voegt een meerwaarde toe aan jouw LinkedIn-advertenties. Onze online strategen zoeken graag voor jou uit welke biedstrategie jij het best in kunt zetten, zodat jij geen enkele moeite ervaart met het halen van je online doelstellingen.
Om succesvol te adverteren op LinkedIn, hebben wij de volgende zes stappen voor je opgesteld. Deze helpen je om succesvol een LinkedIn-campagne te realiseren.
De eerste stap is jouw account omtoveren in een Campaign Manager-account. Dit doe je eenvoudig via het bedrijfsprofiel van je account.
Zodra je je Campaign Manager opgezet hebt, verschijnt de mogelijkheid om een campagnegroep aan te maken en om deze te beheren. Draai jij verschillende LinkedIn-campagnes tegelijkertijd? Dan is dit overzicht erg handig.
Deze stap is misschien wel de meest belangrijke van allemaal, aangezien je zonder goed campagneplan geen goede strategie hebt. Je campagne bestaat uit je doelgroep en je doelstellingen, maar ook uit de content die je inzet om deze op de juiste manier te bereiken.
Net zoals bij Facebook en Instagram, kun je met LinkedIn Adverteren kiezen uit verschillende advertentieformaten. Elk formaat helpt je op een nét wat andere manier: de juiste keuze maken hierin is dus erg belangrijk.
Je advertentie bestaat niet enkel uit een visual, maar heeft ook een heel plan achter zich. In stap vijf bekijk je deze kritisch: je denkt na over de kosten en de duur van je advertentie. In deze stap kijk je ook naar eerder-gemonitorde informatie, zodat je vergelijkingsmateriaal hebt.
Je advertentie kan live! Nu je alles op de juiste manier hebt ingericht, is deze stap het enige wat nog over blijft. Zodra je advertentie live is, kun je deze actief gaan monitoren om te zien of je doelstellingen behaald worden.
Eva vertelt je er graag meer over!
Een belangrijk onderdeel van Adverteren via LinkedIn, is het formaat van je advertentie. Veel mensen onderschatten het verschil dat het juiste formaat kan maken, maar dit kan het verschil zijn tussen wel of geen conversie. Er zijn zeven formaten wanneer het op LinkedIn Adverteren aankomt. We leggen ze voor je uit:
Digital Marketeer
Advertising Marketeer
Social Advertising Marketeer
Content Marketeer | Head of Content
Als je wilt adverteren op LinkedIn, kan je verschillende doelstellingen behalen, zoals:
Elke doelstelling heeft een net wat andere strategie nodig. Onze marketeers weten precies wat er moet gebeuren voor welke doelstelling. Hier wordt niet alleen gekeken naar wat jij wil, maar er wordt ook een kritische blik gelegd naar of dit overeenkomt met je doelstellingen en de wensen van je doelgroep.
Er zijn vier verschillende soorten LinkedIn Ads:
Om het meeste uit je LinkedIn campagnes te halen, is het belangrijk dat je goed op je campagnebeheer let. Hier haal je namelijk verschillende gegevens uit die van belang kunnen zijn voor het succes van je volgende campagne. Zo krijg je inzicht in je kosten en de resultaten van je campagne. Als er uit jouw zojuist afgeronde campagne naar voren komt dat je op een bepaald vlak kosten zou kunnen besparen, dan is dit voor je volgende campagne een aandachtspunt. Traffic Today maakt graag gebruik van dit campagnebeheer voor jou! Zo weet je zeker dat het LinkedIn adverteren succesvol plaatsvindt. Dit campagnebeheer vindt plaats op de volgende onderdelen:
Onze Adverteren op LinkedIn tips helpen jou op gang om succesvol op LinkedIn te Adverteren:
Een intensieve, transparante samenwerking waarin jouw doelstellingen centraal staan. Klinkt dit jou goed in de oren? Mooi! Wij helpen je namelijk graag met verschillende marketingdiensten, waaronder LinkedIn Ads. Bij ons staan de zojuist benoemde waardes centraal. Dit realiseren wij door te werken met programma’s zoals Asana, waarin jij precies kan zien wat wij doen voor jou en hoeveel tijd hierin wordt gestoken. Ga jij graag met ons in zee? Get in touch! Eén van onze digital marketeers staat je graag te woord om de mogelijkheden te bespreken.
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.