organische bezoekers
online omzet
Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
E-mailmarketing speelt al jaren een grote rol in e-commerce en Reloadify speelt hier met haar platform goed op in. Via Reloadify verstuur je namelijk eenvoudig mailings naar je community en heb je direct inzichtelijk wat de resultaten zijn. Of je nou nieuwsbrieven wil versturen, winkelwagenverlaters wil mailen of klanten terug wil winnen: het kan met Reloadify! En wij helpen je daar graag bij!
Reloadify is een new kid on the block wat betreft e-mailmarketing, maar wel eentje die zich gelijk kan meten met de rest. Ze richten zich specifiek op e-commerce en het programma is ook daarop ingericht. Zo koppel je je webshop gemakkelijk en zonder tussenpartijen aan Reloadify, zodat alle data continu wordt gesynchroniseerd en de gegevens altijd up-to-date zijn. Veel segmenten en automations staan al als concept voor je klaar, waardoor je snel kunt beginnen met het opstellen van je mailcampagnes.
NIeuwsgierig geworden welke mogelijkheden Reloadify voor jou te bieden heeft? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Lees hier alles over onze hoofddienst e-mailmarketing.
Naast Magento 2, Big Commerce, Prestashop en Opencart, is Reloadify ook te koppelen met onderstaande platformen.
Wil je beginnen met Reloadify? Dan helpen we je daar graag bij. Traffic Today is officieel partner van Reloadify en heeft de juiste kennis in huis om je snel op weg te helpen en succesvolle campagnes op te zetten.
Reloadify is zoals gezegd afgestemd op de wensen van e-commercepartijen. Heb je dus een webshop, dan is het een zeer geschikt e-mailmarketingplatform. Data wordt ongelimiteerd opgehaald uit je webshop, orders worden gesynchroniseerd, kortingscodes kunnen gekoppeld worden en er zijn legio mogelijkheden met automation. Via het Reloadify dashboard heb je ook duidelijk inzicht in de resultaten van je mailings en zie je direct wat een campagne opbrengt.
Zit je juist in de B2B of wil je e-mailmarketing inzetten voor leadgeneratie? Dan kun je beter voor een andere partij kiezen. Hulp nodig bij je keuze? Neem dan gerust contact met ons op.
Reloadify is een relatief nieuwe speler in de markt en heeft zo de best practices van de concurrentie kunnen afkijken en toepassen. Het programma is opgebouwd vanuit het oogpunt van de webshopeigenaar of marketeer en is dus vooral op gebruiksgemak anders dan sommige concurrenten. Anders dan bij veel andere aanbieders is bij Reloadify geen tussenpartij nodig voor het beheren van de integratie met je webshop. De integratie met Magento 2, Lightspeed en andere platforms is volledig Plug & Play en is dus zo gelegd. Dan kun jij direct aan de slag met het verhogen van je omzet!
Niet lang dus! Je legt eenvoudig de integratie en kunt dezelfde dag nog aan de slag met het inrichten van je database en het versturen van mails. Werk je op dit moment nog met een ander e-mailmarketingplatform en wil je gegevens meenemen naar Reloadify? Zorg dan dat je contracten enige overlap hebben, het zou zonde zijn als al die data verloren gaat.
Hoeveel je betaalt voor Reloadify is afhankelijk van het aantal actieve profielen in de database. Heb je profielen in je database die niet meer relevant zijn? Dan kun je ze eenvoudig archiveren en worden ze niet meer meegenomen in de factuur. Het aantal mails dat je verstuurt is dus niet van invloed op de prijs. Bovendien is je contract bij Reloadify maandelijks opzegbaar én kun je twee weken gratis testen.
Nu ben je natuurlijk ook benieuwd wat je er allemaal mee kan. Wat zijn onmisbare of unieke features van Reloadify? Hieronder een kleine greep uit de mogelijkheden:
E-mailmarketing is geen exacte wetenschap, het is dus belangrijk om te testen. Met A/B testen kom je erachter wat het best werkt voor jouw doelgroep. Je stelt zelf de controlegroepen en de controlefactoren in. Daarbij bepaal je hoe groot de testgroepen zijn en waarop de uiteindelijke ‘winnaar’ gebaseerd wordt. Je kiest namelijk wat er gemeten moet worden: open ratio, click ratio, uitschrijfratio, of alle drie. De variant die daar het best op scoort wordt vervolgens verstuurd aan het restant van je verzendselectie.
Als je een nieuwsbrief verstuurt krijgt niet iedereen de mail op exact hetzelfde moment binnen. Althans.. normaal gesproken niet. Maar met de nieuwe feature Reloadify Warp kan dit wel. Ideaal voor als iedereen op de seconde nauwkeurig hetzelfde bericht moeten ontvangen. Pas er alleen wel mee op, er is een reden dat nieuwsbrieven niet standaard met ‘warp-snelheid’ verstuurd worden. E-mailclients (Gmail, Outlook, AppleMail, etc.) kunnen dit als spam interpreteren, omdat alles op één moment en vanaf één IP-adres wordt verstuurd.
Eenvoudig groepen aanmaken op basis van eerdere bestellingen, interactie met mails of op basis van demografische gegevens? Ook dat kan binnen Reloadify. Je hebt de keuze uit vele verschillende segmentaties, waarvan veel al voor je zijn klaargezet. Je hoeft ze dus alleen nog maar aan te vinken.
Automation is een erg effectieve manier om continu omzet te genereren met je mail. Onder automation valt bijvoorbeeld een verlaten winkelwagenflow, herhaalaankopen, aanbevolen producten, welkomstcampagnes en mails om reviews op te vragen. Allemaal mailings die je eenmalig in kunt stellen op basis van bepaalde triggers.
Wat heb je aan e-mailmarketing als je geen ontvangers hebt? Daarom kun je via Reloadify ook gemakkelijk formulieren en landingspagina’s aanmaken in je eigen huisstijl. Denk aan inschrijfformulieren voor je nieuwsbrief of verdiepende formulieren voor een profielverrijkingscampagne. Ook de opvolging op een uitschrijving is belangrijker dan soms wordt gedacht. Wie weet wil de klant wel alleen minder mails ontvangen, of alleen over een bepaald onderwerp. Door dit af te vangen met een formulier kun je je inschrijvers behouden.
E-mail & Content Marketeer
Digital Strategist | Directeur
Senior Digital Marketeer
Dit benadrukt ook gelijk het belang van data. Hoe meer je weet over je klanten, hoe specifieker de mails kunnen zijn die je naar ze verstuurt. Daarom is Reloadify naast een platform om mee te mailen ook een goed Customer Data Platform (CDP). Alle data van je orders komt bijna realtime binnen in je dashboard. En ook alle data omtrent de mailings is natuurlijk bij te houden. Wie opent je mails? Wie klikt er door? Wie is er juist totaal niet actief? Op basis van de data kun je mails versturen die gepersonaliseerd zijn en daardoor ook een grotere kans op succes bieden.